Sunday, November 20, 2011

"Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat".

Assalammualaikum...^_^

Hari ini masih ahad. So ada banyak masa sebelum cik Tim nak busy2 dengan assingment & midterm. So cik Tim nak jejoin contest by Ezzattie Ezzat. Korang boleh tengok SINI kalau nak jejoin.


Comel kan header dalam bentuk doodle 2. Cik Tim nak satu tapi tak pandai nak buat. Sob2. Ada x orang nak sponsor cik Tim. Anyone? Ok enough. Berbalik pada contest ini, kalo korang nak menang, korang perlulah menjadi seorang yang creative dalam mereview entry korang mengenai contest ini. Untuk mengetahui syarat2 dan hadiah contest ini, kalian haruslah ke belog cik Ezzattie kitew. =D

Cik Tim sangatlah terkesima dengan belog cik Ezzattie or adik zatie ini. Kenapa ea? Sebab beliau baru berumur 16 tahun tetapi dah ade, blogshop belaiu sendiri. Kalo  masyarakat blogger ini semua nak tahu, blogshop beliau ialah Zatie Catalyst eShop. Dekat blogshop 2 korang boleh lah menbeli dan men'torai' produk Catalyst yang setahu cik Tim diperbuat daripada minyak kelapa dara. Minyak kelapa dara ini elok untuk kesihatan kulit korang sebab dah banyak testimoni mengenai produk Catalyst yang cik Tim baca. Korang patut try. =D



Adik Ezzatie kita ini juga seorang yang sangat suka kan kucing kerana dimana2 entry beliau haruslah ada makhluk kesayangan Nabi ini. Cik Tim pun ada seekor kucing betina bernama Muna. Kalo tak caya cube scroll sampai bawah korang boleh tengok dalam family cik Tim ada seekor kucing. Dan kitorang pun dah anggap Muna tu macam family sendiri. Tido pun sama2. Agak2 cik Ezzattie kita pun macam tu kan =D.






Selalunya bila kita blogwalking dimana2 belog mesti tak lepas owner blog meletakkan gambar pasangan tersayang, Well, bende ini tak salah pun sebab itu hak blogger masing2. Tetapi jarang2 lah blogger nak letak gambar keluarga especially ibubapa masing2. Apa yang cik Tim boleh ulaskan, cik Ezzatie ini sangat menyayangi dan menghargai keluarga beliau sebab letak gambar keluarga beliau. Syabas cik Ezzatie. Mana2 kita pergi, ibubapa & keluarga haruslah nombor 1.



Owh yea untuk mengimarahkan contest ini cik Tim telah mengetaged;




  
Menang kalah adat permainan yang penting kita enjoy dan dapat reramai kawan kan. Oka uolls, Selamat Bercontest. =D

p/s: Owh adik Ezzattie duduk area Kuantan ea, Cik Tim belajar dekat Uniten Muadzam Shah =)

the end. kbai =)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...