Saturday, November 19, 2011

S h a w l = Shawl

Assalammualaikum... ^_^

Tajuk untuk entry kali ini pendek jew. Shawl. Well ini bukan entry untuk mengeja shawl, juga bukan entry untuk menjual shawl. Sekiranya anda mencari shawl sila cari ke shawl online. Kekeke.

Cik Tim hari ini nak bercerita passal shawl and cik Tim. Cik Tim bukan pembuat shawl, tapi pemakai shawl. Tapi cik Tim bukan lah pemakai shawl yang tegar kerana cik Tim sebenarnya tak reti nak pakai shawl lilit2 bagai. Sob3...

Cik Tim selalunya pakai tudung bawal je tak pun tudung syria. Tapi bukanlah tak pakai langsung cuma tak reti pakai shawl sebab xreti nak melilit pusing2 ni. Kadang2 teringin lah jugak tengok orang pakai shawl comey2 nie kan. Kat sini ada gambar mereka2 yang nampak cantik memakai shawl.






sumber gambar: En Google.

Cantik kan. Takpe pelan2 cik Tim belaja. Ke ada orang yang nak tolong ajarkan? Ke ada orang nak hadiahkan shawl pun boleh...ngee...anyone? Tih2.

Hana Tajima style katanya~

Papepun, untuk mereka diluar sana terutama wanita, pakailah pakaian yang menutupi aurat. Ingat aurat perempuan ada lah keseluruhan badan kecuali muka dan tapak tangan. Pesanan ikhlas cik Tim sebagai seorang wanita  kepada wanita islam di luar sana;

"Aku Mencintaimu Kerana Allah" 

the end. kbai

2 comments:

  1. belajar kat u tube,banyak la dear...jgn lupa belajar tu...

    ReplyDelete
  2. @nasha sanza

    makaceh...insyaAllah, mesti nasha dh teror ek...=D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...