Friday, November 4, 2011

Header Baru Sudey =D

Assalammualaikum...^_^

Yeaay, akhirnya cik Tim berjaya bertukar kulit. Eh bukan cik Tim ea, belog ni okai. Tukar header setelah membebel penuh perasaan di entry SINI. Muahahaha, ce tengok header yang lama yang agak kebudak2an sikit. Yela, dah besar tapi suka sangat nak main buaian. Memang penyakit kanak2 tu xboleh diubahkan tapi header yang kebudak2an itu boleh diubahkan dan akhirnya, BERJAYA. =D

Sila kah melihat berbezaan keduanya yea. 

 Inilah header yang agak kebudakan itu yea kawan2

Ini lah header yang baru yea kawan2.

Header yang baru agak colourful berbanding yang lama agak suram. Cik Tim buat sendiri header ni. Puas lah tempek2 gambar menggunakan teknik kolaj. Korang pun boleh torai dekat rumah. Hu2. Dekat header 2 cik Tim letakkan interest cik Tim, antaranya, makanan, blogging, speck, kasut, bla bla bla. Hu2.

Korang rase amacam header yang baru ni. ? 
=D

the end. kbai.

2 comments:

  1. agak2 ade x org akan buat header utk saye? huhu

    ReplyDelete
  2. /..salam kenal..dari segmen azfa...;d

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...