Sunday, November 27, 2011

Keganasanku~

Assalammualaikum...+_+

Hari ini hari ahad. Semalam cik Tim dapat lauk pauk percuma bila dia dapat tau cik Tim dengan kawan cik Tim nak berpuasa semperna Awal Muharram. Yeay, seronok. Al-maklumlah, semalam cik Tim memang kepokaian kowt. Sambil makan2 kat kedai makcik tu berfikirlah esok nak sahur camne. Sekali makcik 2 tetibe offer je nak bagi lauk walhal tak cakap pun kat makcik 2 yang kitorang sengkek. 

Syukur, Allah itu Maha Mendengar dan Dia hantarkan makcik tu sebagai bantuan. Alhamdullillah. Lauk pun sedap2. Sambal sotong (besar2 kowt), sambal ayam, kari ikan & pajeri nenas. Pergh macam makan untuk bukak puasa plak kan. Padahal sahur. Syukur2, kitorang doakan makcik murah rezeki hendakNya. =D

Well bangun2 esok untuk sahur. Jeng3, yes, getah kat speck mata cik Tim patah. Camne ntah boleh patah. Mengagau nak pakai speck. Adeh sakit kot. Sebab getah 2 untuk menahan speck dari jatuh tapi sekarang dah jadi lawan. Haish, nasib2. Sabar jelah. Sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang bersabar. Amin.

p/s: Kalau anda seorang yang ganas, sila jangan terlupa nak bukak speck sebelum tidur juga jangan berani2 letak disebelah waktu tidur. (bebelankeganasan)

sadis

the end. kbai,

2 comments:

  1. wow,ni mmg dh ganas giler ni...hehe...>.<

    ReplyDelete
  2. @khair

    hak2 ini keganasan tanpa sedar ni kekekekee >_<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...