Friday, July 22, 2011

Tukar Font Sudey (^_^)

Assalammualaikum ^^

Malam semua...Hi2...Nama saya cik Tim, saya nak update belog nie (gaya Arman "Sekali Lagi" berkata2..wakakaka). Well entry kali ni cik Tim nak bagitau yang cik Tim dah tukar font tulisan belog cik Tim nie atas nasihat seorang belogger yang cik Tim baru kenal. Beliau cakap font tulisan yang cik Tim gunakan sebelum nie membuatkan beliau susah nak membaca. So tanpa sakit hati dan dengan hati yang tidak terpaksa, cik Tim pun tukarlah font tulisan cik Tim dengan senyuman  daripada IMPACT ke CHEWY.

Wah, comel jugak tulisan nyer kan. Haha..dahlah..xmao cakap banyak. Cik Tim baru lepas makan xlarat nak cakap banyak (padahal belog nie perlukan cik Tim menaip je kot =p) hahaha...tergelak. Ok bye2 =)

Gambar yang xde kaitan. Ha2.

p/s: mengalir air mata tengok cerita sekali lagi. Xmampu bayangkan orang yang kita sayang meninggalkan kita sebab xnak kita susah @ sedih dan pada akhirnya dia berada di depan mata kita sedang sakit dan tiada 1 saat pun memori bersama terlekat di hatinya kerana dia tidak mampu mengingati diri ini lagi  ='(


4 comments:

  1. tulisan mmg kiut..hehe..neway thanks ya sbb follow my blog..sy dh msukkan blog nie di ruangan followers 3 di blog sy..=)

    ReplyDelete
  2. @Faiz

    owh i see....
    makaceh terharu noo..hu2 ^_^

    ReplyDelete
  3. Boleh tak tukar lagi font tu..? Macam kena tambah cukup rasa.. hehe.. Jangan marah yer.. Tulisan sekarang ni baru best sikit nak baca... Dalam komuniti blog ni memang kita sebaiknya kena bagi komen membina kan..kan..? Saya punya blog pun bukan bagus sangat.. jadi kalau nak balas dendam komen la jugak yer... hehe.. salam ukhwah..

    ReplyDelete
  4. @Tauke Bengkel

    haha..xkuasa nak memarah..lain kali komen le lagi ea..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...