Saturday, July 2, 2011

Happy Birthday "Adek"

Assalammualaikum ^^

Arini 2 Julai 2011, bersamaan bufday En Imran kitew. Ni FB beliau. Hari ini bufday beliau yang ke 20tahun. Ucapan dari cik Tim2 chomot, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Dipermudahkan urusan dalam setiap apa yang dilakukan. Semoga berbahagia disamping keluarga, kawan & teman yang ter"sayang". Ngee.



Inilah En Imran kitew...dh besau dh anak mak ^^

Untuk pengetahuan semua En Imran ni seorang pelajar deg di UITM Shah Alam. Tapi itu bukan lah yang cik Tim nak focuskan. Cuma cik Tim nak bagi tau interest En Imran yang maybe same2 dengan korang kan iaitu Photography and Videography. Lately, En Imran banyak menjadi crew photographer bagi department and courses yang beliau belajar iaitu building survay (engineering + architecture katanyer). Disini cik Tim sertakan belog Lens View dan gambar2 dari belog En Imran untuk tatapan kalian. 

water movement kata nyer~

erk xtau..luminance ape ntah~

tansformers

chomel ^^

rumah

bokeh

chantek ^^

yg lain2 sila tgk di belog beliau naa~

Buat En Imran, sila credit to Cik Tim & belanja cik Tim makan kerana telah mempromosi kreativiti En Imran. Last but not least, Happy 20th Birthday ^^

cake untuk En Imran =p

2 comments:

  1. happy birthday buat beliau ..hehe
    Zakwan minat juga photography sebab tengok ramai orang minat , tapi bajet takde kan nak beli camera .hehe
    Jom TERJAH Blog Zakwan !!

    ReplyDelete
  2. TQ bagi phk beliau, akn disampaikan. Owh minat ea..xpe kumpullah budget pelan2. kamera kalo g palin cikai D3000 pun blh dpt dlm RM1800 xtermasuk lens lah. blh try survey lah. tp suggest gne D3100 sbb ada video skali. D3000 xde video. =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...