Monday, September 26, 2011

Introduction to Stress is Begin~

Assalammualaikum...^_^


Memorning kekorang. Minggu ni masuk lah minggu kedua kelas final year second semester ni bermula kan kan. So semester ni amik 5 subjek je pown. Kelas pagi petang selasa & khamis je pastu dengan jumaat pagi. Hari2 lain xde kelas dah. Well, menyeronokkakn bukan!!!

(mode:syaiton>>> Jangan nak seronok sangat lah cik Tim) Hurm memang lah tak boleh nak seronok2 sebab cik Tim ade banyak sangat assingment akan dapat dalam minggu ni. Contohnya macam subject compensation, lecturer cakap xde midterm. Hati macam kena boom nak cakap yeeeeaaayy. Tapi sekali lecturer cakap. Amboi3, xyah nak seronok sangat lah. Final kamo masuk 14 chapter!!! Whaat 14 chapter? Alaaaaaa...yes it end up with alaaaaaaa. 


Sesungguhnya Allah tidak suka akan orang yang mengeluh bagai lah cik Tim. Dan sesungguhnya Allah tidak akan menguji seseorang hambaNya jika hambaNya tidak mampu. Sesugguhnya Allah maha mengetahui apa yang terbaik buat hamba2Nya. So no more alaaaaa but Allah. InysaAllah akan buat yang terbaik untuk semester ini. Amin, insya-Allah.

p/s:Yela2...cik Tim akan usaha, tawakkal, redha + berserah. So kawan2 memari kita kawal stress kita dengan makan....eh3, silap2. Dengan berdoa & berusaha + karoke. ;-p 

2 comments:

  1. compensation tough la jugak.. hehe.. anyway good luck ye!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...